BIJAK ONLINE (Padang)-Mak Uncu Anwar salah seorang tokoh masyarakat asal Pesisir Selatan di Kabupaten Kerinci menyatakan dukungannya terhadap langkah Syafrizal Ucok yang maju di Pilkada Pesisir Selatan, Desember 2015 mendatang.

"Ambo ditelepon ponaan yang sengaja memberitahukan kalau pak Syafrizal Ucok jadi maju di pilkada dan ambo kecekan ka inyo, sampaikan salam ambo ka pak ucok dan kami di Kerincing ikut mendukung," kata Mak Uncu Anwar  ketika dihubungi Tabloid Bijak, Minggu 31 Mei 2015.

Menurut Mak Uncu Anwar, sosok Syafrizal Ucok sudah tak asing lagi bagi warga Kabupaten Kerinci yang berasa dari Pesisir Selatan. "Soalnya Syafrizal Ucok setiap diundang untuk menghadiri acara masyarakat Kerinci yang berasal dari Pessel selalu hadir dan memberikan sumbangan pemikiran dan materi," katanya.

Sebelumnya, warga Kerinci yang dari Pessel menyangka Syafrizal Ucok tak maju di Pilkada Pessel. "Kini, kami jo beberapa tokoh masyarakat asal Pessel punyo rencana lo maundang pak Ucok ka Krinci," ujarnya.

Dari beberapa sanak famili di kampuang, kata Mak Uncu Anwar, telah ada yang bergabung di timses dan tim relawan Syafrizal Ucok. "Kalau jo pak Raswin, yo ambo alun kenal lai doh, tapi kalau lai jo pak Ucon inyo maju, kami pasti mandukuangnyo," ujarnya lagi.

google+

linkedin